PRISTATYMAS

Filtrainamams.lt e-parduotuvėje įsigytus filtrus kurjeris Jūsų nurodytu adresu pristatys iki pat durų Baltijos šalyse, per 2-10 darbo dienas(priklauso ar prekės yra sandelyje). Išankstiniai užsakymai gali užtrukti daugiau nei tris savaites.  Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis nurodytu kontaktiniu telefonu. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi.

Pristatymas Lietuvoje

Prekės pristatomos pasirinktinai – Omnivos/DPD kurjeriu arba paštomatu (pristatomos siuntos iki 16 kg svorio)

  • Jei siuntos vertė yra 60 € ir daugiau – prekių pristatymas yra NEMOKAMAS.
  • Jei siuntos vertė yra mažesnė nei 60 € – vienos siuntos pristatymas visoje Lietuvoje Jums kainuos 3,5€  iki 4,5€.
  • Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 18 € pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

Pristatymas užsieni

Siuntimas į Latviją: DPD/Omniva paštomatus – 3,5€, nemokamas pristatymas nuo 60€. Kurjeri – 7,5€. Nemokamas pristatymas nuo 100€

Siuntimas į Estiją: DPD/Omniva paštomatus – 3,5€, nemokamas pristatymas nuo 60€. Kurjeri – 8,5€. Nemokamas pristatymas nuo 100€

Atkreipiame dėmesį, kad  Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą.

Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@filtrainamams.lt arba telefonu +37060851818

GRĄŽINIMAS

  • Apie filtrų keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu info@filtrainamams.lt
  • Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų filtrų sąrašą (bei priežastį), pageidautiną grąžinimo datą bei būdą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį
  • Keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamus filtrus
  • Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną
  • Filtrų grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą
  • Už prekių grąžinimą atsakingas Pirkėjas. Prekių grąžinimas organizuojamas per Omniva paštomatus. Taikomas 2.15€ prekės siuntimo mokestis.
  • Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu)
  • Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė)
  • Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį)
  • Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, modelio ar komplektiškumo preke arba ją grąžinti.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai)
  • Grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui
  • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo
  • Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo